Михайлович О. Квазітермін у рекламному тексті: конотативний компонент значення / Ольга Михайлович // Вісник Нац. ун-ту «Львівська політехніка». Серія «Проблеми української термінології». 2005. № 538. – С. 16–20.


 

УДК 81’373.46"81.371:659.1

 

Ольга Михайлович

Українська академія друкарства імені Івана Федорова, м. Львів

 

квазітермін у рекламному тексті:

 кОНОТАТИВНИЙ КОМПОНЕНТ ЗНАЧЕННЯ

 

© Михайлович О., 2005

 

Розглянуто конотативний аспект значення терміна в неспеціальному мовному оточенні. Дослідження проведено на основі рекламних текстів, які є потужним каналом проникнення термінологічної лексики в загальновживану. Здійснено спробу з’ясувати фактори набуття квазітермінами конотативності, а також визначити найпоширеніші типи конотацій квазітерміна в рекламному повідомленні.

 

The connotative aspect of the term meaning in the non-special language environment has been investigated. The researches were done on the base of the advertising texts which are the powerful channel of penetration of terminological lexicon in common. The attempt to determine the factors of getting of the connotativeness by the quasi-terms, and also to define the most widespread connotativity types by the quasi-terms in the advertising message was being done.

 

Вісник "Проблеми української термінології" № 538 2005р.