Куделько З. Антонімія в терміносистемі ринкових взаємин / Зоя Куделько // Проблеми української термінології : міжнар. наук. конф., 7–9 верес. 2004 р. : зб. наук. пр. ‒ Л., 2004. ‒ С. 106–108.
УДК 811. 111’ 373. 46:33
Зоя Куделько Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича
АНТОНІМІЯ В ТЕРМІНОСИСТЕМІ РИНКОВИХ ВЗАЄМИН
© Куделько З., 2004
У статті розглянуто актуальні проблеми явища антонімії в терміносистемі ринкових взаємин, наведено класифікації антонімів за різними критеріями та таблицю класифікації антонімів терміносистеми ринкових взаємин за типом протилежності. За словотворчою структурою антоніми даної термінології представлено кореневими, похідними, складними словами та 2- і 3-компонентними словосполученнями. Антонімія терміносистеми ринкових взаємин є системною.
The article deals with the topical issues of the phenomenon of antonyms in the marketing term system. The table of antonyms classification is presented. The article also pointed out some word-building models of antonyms of the given term system.
|